السبت، 26 سبتمبر 2009

زي القمر ^_^












































يارب الصور تكون عجبتكم
ألقاكم مع بوست جديد ان شاء الله في مملكة البراءة

هناك 6 تعليقات:

  1. لا بجد اطفال زي القمر حضرتك بتجيبي الصور دي منين

    ردحذف
  2. انا مش هقول ان الصور حلوه خالص ولا تجنن

    بس هقول اني ادفع عمري كله واخلف طفل شبه ده واعيش معاااااااه ساعه الا ربع واموت

    انا متاكد لو خلفت طفل مش شبه الملايكه دول اكيد هموته مسموم ومش هدفنه

    عندي اقتراح وان كان مش من حقي:::::

    يريت حضرتك ترفعي اغنيه حلوه بتاعه اطفال علي البلوج من اللي كلنا بنسمعها وتشتغل بمجرد الزائر يدخل المدونه

    ردحذف
  3. msh :
    سلام عليكم
    شكرا علي المتابعه يا فندم .. :)
    الصور من ع النت :D
    نورتنا يا بشمهندس
    .
    .
    سلام

    ردحذف
  4. zikooooo:
    سلام عليكم

    ساعه الا ربع :D
    مسموم .. ومش هتدفنه .. لا بعد الشر عليه و ربنا معاه بجد :D
    ان شاء الله هيكون زي القمر..عشان طفل ودي كفايه :)

    بصراحه انا فكرت ف موضوع الاغنيه ده قبل كده
    بس قلت ده كده هيضحكو عليا رسمي ....بس شكرا علي الاقتراح ..

    يلا يارب تعجبكم بقي ....

    شكرا يا فندم علي الاهتمام ...

    سلام

    ردحذف
  5. الصور قميره خالص انا كنت شبهم وانا صغير
    هههههههههههههههههههههه
    تسلم ايديك



    اسير العذاب

    ردحذف
  6. اسير العذاب :
    سلام عليكم

    شكرا يا فندم علي الزيارة ...

    سلام

    ردحذف

بجد رأيكم يهمني :)